Kategoriye Ait Yazılar

porno-hikayeleri resimli-sex-itiraflari seks-hikayeleri sex-hikayeleri sex-resimleri sikis-hikayeleri turbanli-sex-hikayeleri

352 okunma Sınavda gösleriyle sikti resmen- Porno Hikayeler

Sınavda gösleriyle sikti resmen- Porno Hikayeler

Merhaba arkadaşlar. Adım Sevim. 39 yaşındayım, 1.65 boy, 73 kilo, beyaz tenli, balık etli birisiyim. Evli ve bir çocuk sahibiyim. İlköğretimde sınıf öğretmeniyim. Eşime bağlı, mutevazi hayatı olan birisiyim. Ama son zamanlarda erkeklerin bakışları beni tahrik etmeye başlamıştı. Kocamın artık bana yetmediğini düşünüyordum. Açıköğretim sınavı için görevli olduğum okula geldim. Gözetmenlik yapacağımı sınıfa girip, sınava […]

601 okunma Türbanlı hatunum – Seks Hikayeleri

Türbanlı hatunum – Seks Hikayeleri

Dükkanımın yan sokağında, apartmanın giriş katında genç ve oldukça bakımlı bir türbanlı kız yaşıyordu. Dükkan kendime aitti ve o kızı uzunca bir süredir takip ediyordum. Çünkü öylesine güzel ve diri bir vücudu vardı ki, dükkanın önünden her geçtiğinde onu domaltıp bağırta bağırta siktiğimi hayal ederdim ve sikim taş gibi olurdu. Bir gün dükkanıma geldiğinde, heyecandan […]

759 okunma Eski kocamdan çok güzel sikti canım ebiştem- Ensest Hikayeler

Eski kocamdan çok güzel sikti canım ebiştem- Ensest Hikayeler

Merhaba 31 severler. Ben Aslı, 27 Yaşındayım, 1.70 boyunda, 55 kilo, beyaz tenli ve güzel bir bayanım. Simsiyah gözlerim ve pembe dudaklarım var. 2 sene süren bir evlilikten sonra, kocamla anlaşamadık boşandık ve genç yaşımda dul kaldım. Eniştem (teyzemin eşi) 50 küsür yaşında, 1.75 boylarında, yaşını hiç göstermeyen, yaşına göre halen siyah saçları olan, kendine […]

537 okunma Kocamı ilk defa aldattım – Seks Hikayeleri

Kocamı ilk defa aldattım – Seks Hikayeleri

Merhaba seks hikayesi tutkunları, ismim Melis, 41 yaşındayım. Çevreme göre ideal güzellikte, esmer bir bayanım ve İzmir’de yaşıyorum. Özel bir şirkette tanıtım ve pazarlama departmanında çalışıyorum. Yaklaşık 15 senedir evliyim. Ama evliliğimiz çok monotonlaştı ve seks hayatımız da çocuklar ve zamansızlıktan iyice azaldı. Bu durumda ister istemez her fırsatta gözüm yakınımdaki yakışıklı erkeklerin siklerine takılıyor […]

465 okunma Sınavda gösleriyle sikti resmen- Porno Hikayeler

Sınavda gösleriyle sikti resmen- Porno Hikayeler

Merhaba arkadaşlar. Adım Sevim. 39 yaşındayım, 1.65 boy, 73 kilo, beyaz tenli, balık etli birisiyim. Evli ve bir çocuk sahibiyim. İlköğretimde sınıf öğretmeniyim. Eşime bağlı, mutevazi hayatı olan birisiyim. Ama son zamanlarda erkeklerin bakışları beni tahrik etmeye başlamıştı. Kocamın artık bana yetmediğini düşünüyordum. Açıköğretim sınavı için görevli olduğum okula geldim. Gözetmenlik yapacağımı sınıfa girip, sınava […]

286 okunma Sonunda Fantezimi Gerçekleştirdim – Sex Hikaye

Sonunda Fantezimi Gerçekleştirdim – Sex Hikaye

Merhaba arkadaşlar. Bu siteyi tesadüfen keşfettim ve ilgiyle takip etmeye başladım. Adım Hasan, 49 yaşında, bakımlı bir erkeğim. Karım ise benden yaşça büyük. Ama onunla gençken çok renkli bir sex hayatımız vardı. Sex Hikaye konusunda her yönden açıktı. Fakat malum yaş ilerledikçe, birde torun olunca, karımla hemen hemen aynı yatakta bile yatamaz olmuştuk. Ben de […]

299 okunma Abim Mükemmel bir Performans Sergiledi

Abim Mükemmel bir Performans Sergiledi

Merhaba arkadaşlar, ben Nilay. Sizlere daha önce ‘Kaymak Gibi Sikilen Amlar’ sitesinde üvey abimle aramızda geçen aşkı ve sikişi anlatmıştım. Üvey abimle olan ilişkimi birtek en yakın arkadaşım Nesrin biliyordu, o da sürekli bize katılmak istediğini söylüyor, ama ben yüz vermiyordum. Fakat bu Nesrin orusbusu kafasına koymuş, illa ki aramıza girecek. Abim aslında böyle birşeye dünden hazır, ama ben […]

167 okunma Komşumun Zayıf Kocası

Komşumun Zayıf Kocası

Selamlar ben Halide, İstanbul’da yaşayan, 41 yaşında, evli ve 2 çocuklu bir kadınım. Eşimle severek evlendik. İlk evlendiğimizde sex hayatımız fena değildi, ama zamanla iyice azaldı ve son yıllarda da kocamın isteksizliğinden dolayı tamamen bitti. Biz kadınlar aramızda kocalarımızdan bahsederken, konu sekse geldiğinde ben hep susuyordum. Komşum ve yakın arkadaşım Esra patavatsızlığı ile tanınıyordu. Esra, […]

236 okunma Güya Amıma Asla Dokundurmayacaktım

Güya Amıma Asla Dokundurmayacaktım

Küçüklüğümden beri ilgiye ihtiyaç duyan bir kızdım ben. Kilolu oluşum, üstelik birazda çirkin oluşum yüzünden birçok zaman alay konusu oldum. Artk bu alaylar öyle bir raddeye gelmişti ki, bazen kendimi tutamaz ağlardım. Böyle bir çocukluk geçirdim, ancak ergenliğe girince durum biraz daha değişti. Artık zaten büyük olan kalçalarım, iyice şekil almış, göğüslerim gün geçtikçe büyümüş, […]

283 okunma Yengeme Hikaye Okuyup Azdırdım

Yengeme Hikaye Okuyup Azdırdım

Selam Kaymak Gibi Sikilen Amlar Sitesi okuyucuları. Adım Ertan, 23 yaşındayım ve Siirt’te oturmaktayım. Bu siteyi aylardır takip ediyorum ve hemen hemen bütün hikayeleri okumuşumdur. Buradaki bazı hikayeleri okudukça yengeme olan ilgim katlanmaya başladı. Bu arada dayımın karısı olan yengem 38 yaşında, 1.70 boyunda, 85 kiloda, etine buduna dolgun bir ev hanımıdır. Yengemi düşündükçe tüm erkeklik […]

406 okunma Abim Kızlığımı Büyük Bir Zevkle Bozdu

Abim Kızlığımı Büyük Bir Zevkle Bozdu

Merhaba ensest hikaye okurları. 21 yaşındayım. Şu an üniversitede okuyorum. Bundan üç yıl önceydi. Abim de üniversitede okuyordu. Ben yeni kazanmıştım. Abim ile beraber ailem ev tuttu. Beraber kalıyorduk. Abimin kız arkadaşları eve gelir abimle odasında ders çalışırlardı. Önceleri ben öyle sanırdım. Meğer abim kızların amını götünü sikip gönderiyormuş. Abim benim harika olduğumu sık sık söyler […]

270 okunma Kamyoncu Kocam Beni Hiç Götten Sikmiyordu

Kamyoncu Kocam Beni Hiç Götten Sikmiyordu

Slm arkadaşlar ben Şenay. Ev hanımıyım. 1.60 boyunda, kumral, yeşil gözlü, ince belli, dik göğüslü, tombul götlü, kısacası eli yüzü düzgün, seksi ve sikişmeyi çok seven, isterik bir kadınım. Kocamla 9 yıllık evliyiz ve bir çocuk sahibiyiz. Kocam kamyon şöförüdür, yani kocam çalısır ben yerim. Huzurum da yerindedir. Kocam seferden geldimi, sabaha kadar beni siker, […]

214 okunma Babam Annemi Götünden Sikmiyormuş – Porno Hikaye

Babam Annemi Götünden Sikmiyormuş – Porno Hikaye

Herkese slm, ismim Zeynep. İstanbulda dar gelirli bir ailenin yanına evlatlık olarak verilmişim. Bunu sonradan öğrendim, ama yapacak birşeyim ve gidecek bir yerim olmadığından sesimi çıkaramadım, sustum ve onlarla yaşamaya devam ettim. Aslına bakarsanız şikayetim de yoktu, çünkü üvey annem de, üvey babam da bana karşı iyi davranıyorlardı. Taa ki üvey babamın bana sulandığını anlayana kadar… Ben şu […]

277 okunma Abimin Baldızını Sikiyorum – Ensest Hikayeler

Abimin Baldızını Sikiyorum – Ensest Hikayeler

Abim Üniversite’de son sene tanıştığı kızla evlenmek istiyordu. Onun için Adana’ya kız istemeye gittik. Otobüsle uzun bir yolculuktan sonra Adana’ya vardık ve otele yerleştik. Babam bir araba kiraladı, Adana’da kalacağımız süre boyunca rahat ulaşım yapabilmemiz için. Ertesi gün kızın köyüne gittik. Evlerini bulduk. Sohbetler ediliyordu, ama abimin evleneceği kız halen gözükmemişti. Nihayet kahveleri getirirken gördük […]

269 okunma Kafenin Mutfağında Yediğim Yarrak

Kafenin Mutfağında Yediğim Yarrak

Merhaba 31 Seks Hikayeleri okuyucuları. Bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum. Bundan kısa bir süre önce yaşadığım olayı sizinle paylaşmak istedim. Ben 1.70 boyunda, 54 kiloda, esmer güzeli bir bayanım. Eski sevgilimle Beşiktaş’ta herzaman gittiğimiz bir Cafe vardı. O Cafeyi de, sahiplerini de, ikimiz de çok severdik. Hatta yiyişmelerimizin, elleşmelerimizin çoğu o Cafede olurdu. Ben […]

422 okunma Ablamı Sabaha Kadar İnlettiler

Ablamı Sabaha Kadar İnlettiler

Merhaba değerli forum okurları 1 ay önce başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum. Öncelikle ablamı anlatayım biraz ablam 24 yaşında 174 boyunda 59 kilo siyah uzun saçlı yeşil gözlü bir kızdır olaya gelelim. Babam hayatını kaybedene kadar her şey yolundaydı ama babam öldükten sonra herşey tersine dönmeye başladı ve maddi durumumuz kötüye gitmeye başladı annem el […]

345 okunma Türbanlı Kuzenim in Bekaretini Bozdum

Türbanlı Kuzenim in Bekaretini Bozdum

Merhaba size yine başımdan geçen bir olayı sex video yazıyorum. Türbanlı kuzenim ile çok samimiyizdir.  Türbanlı olmasına rağmen bana karşı çok rahat davranıyordı. Onunla bir gün beraber trabzon da zigana dağına çıktık. Gezindik, piknik yaptık. Pazar günü olduğu için dağ çok kalabalıktı. Herkes yanına eşini sevgilisini almış sevişen ,oynaşan, gülen , söyleyen ve koşuşturanla etraf […]

785 okunma Eşimin arkadaşını fena siktim

Eşimin arkadaşını fena siktim

Ben Sedat. 46 yaşındayım.Kumral uzun boylu yakışıklı biriyim. Eşimse 42 yaşında bembeyaz tenli harika vücutlu biri. İyi bir işim var, gelir düzeyim de oldukça yüksek. Oğlumuz ilköğretimi bitirince onu yurtdışında okutmaya karar verdik. Uzun arayışlardan sonra İngilterede bir okula yerleştirdik. Eşimle hiçbir sorunumuz yok. Birbirimizi de deliler gibi seviyoruz. Yatakta da sınır tanımayız. Her şeyi […]

445 okunma Yarak hastası türbanlı komşum – Sex Hikaye

Yarak hastası türbanlı komşum – Sex Hikaye

Merhaba arkadaşlar ismim hakan 35 yaşında yalnız yaşayan,iri yapılı yakışıklı sayılabilecek bir erkeğim,kısa süre önce yaşadığım mükemmel bir sikiş deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum,oturduğumuz apartman da ,50 li yaşların da türbanlı koca götlü,nevin ismin de bir kadın vardı,binaya girip çıkarken selamlaşırdık fakat çok fazla samimiyetimiz yoktu,nevin teyzenin eşi de 60 yaşların da mahalle de esnaftı,bildiğim kadarıyla […]

247 okunma Sinirli Enişte Güzel Becerdi

Sinirli Enişte Güzel Becerdi

Karımın benim neredeyse yarım kadar olan vücudunu altımda eze eze sikiyordum. İnlemeleri uzadıkça uzadı, çırpına çırpına boşalacaktı birazdan. İnce uzun gövdesi, orta boy göğüsleri ve dar kalçaları ile Balkan göçmenliğinin hakkını veriyordu. O kadar huzur dolu ve sakin idi ki, benim gibi sinir küpü bir adamı bile sakinleştirmişti. Görücü usülü evlenmiştik. Bana iki çocuk verdi, ama […]

599 okunma Türbanlı Karısını Jet-Ski’de Siktim

Türbanlı Karısını Jet-Ski’de Siktim

Merhaba ben Mahmut, Antalya’da yaşayan, Turizm sektöründe iş yapan, 32 yaşında, ODTÜ mezunu, bekar bir işadamıyım. Sexte sınır tanımayan ve her türlü heyecanı yaşamaya hazır ve yaşamış birisiyim. Sex hayatım çok renkli geçmekte, çünkü genelde Sex hayatımın büyük bir bölümü yabancı Turistlerle geçirdiğimden dolayı, Sex’i doyasıya ve sınırsız yaşamış ve fantazilerimin bir çoğunu kolayca gerçekleştirme […]